جمعی از متخصصین صنایع دارویی با بیش از ۱۰ سال سابقه علمی و عملی در آزمایشگاه های کنترل کیفی بیولوژیک و داروهای شیمیایی برآن شدند با گردآوری تجربیات و دانش خود به صورت متمرکز در مجموعه ی فارادی شیمی (فاران دی شیمی) پکیج کاملی از خدمات گوناگون در این زمینه را به همکاران صنایع دارویی کشور ارائه نمایند.

  توسعه و معتبر سازی انواع روش های آنالیز داروهای شیمیایی و بیولوژیک و مکمل های خوراکی
  توسعه روش های سنجش مورد نیاز در آزمایشگاه های تشخیص طبی
  تأمین، تعمیر و نگهداری تجهیزات و ابزارهای آزمایشگاهی
  راه اندازی بخش تضمین کیفیت، تکمیل و اصلاح انواع اسناد صنایع دارویی

 

یك مقام سازمان غذا و دارو:خود درمانی موجب ظهور باكتری های مقاوم می شود -  ایرنا

 

روش های آنالیتیکال: توسعه روش های آنالیتیکال کنترل کیفی ماده اولیه و محصول نهایی داروهای ژنریک و بیولوژیک
حوزه اسناد و تضمین کیفیت دارویی: نگارش کلیه اسناد جاری در تضمین و کنترل کیفیت CTD ، آموزش های GMP، Risk Assessment و ...
خدمات فضای بلک : طراحی، نظارت و اجرای سیستم های هواساز و تولید آب با کیفیت دارویی، طراحی، اجرای فضاهای تمیز از کلاس CNC تا کلاس A ،همچنین معتبر سازی و صدور گواهی صلاحیت

 

 

  مشاوره GMP , GEP , GDP , GLP

  مشاوره Comparability Studies

  مشاوره Method Transfer

  مشاوره Verification

  اجرای IQ, OQ , DQ

واحد تحقیق و توسعه بخش جدا ناشدنی صنایع دارویی می باشد ولی با توجه به رشد روزافزون هزینه های جاری این واحد، افزایش بهای دستگاه ها و ابزارهای دقیق، هزینه های سرسام آور تعمیر و نگهداری، در اختیار گرفتن نیروهای متخصص و ... صنایع دارویی توسعه یافته را به سمت برون سپاری (Out Sourcing) سوق داده است. این فرایند بهترین راهکار برای کاهش هزینه های جاری و افزایش راندمان اقتصادی می باشد. 

گروه فارادی شیمی با در اختیار داشتن متخصصین و کارشناسان برجسته با سابقه طولانی در تخصص های مورد نیاز صنایع دارویی، با ارائه خدمات مشاوره ی حرفه ای به صورت کامل موجب بی نیازی صاحبان صنایع دارویی از این واحد می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   COMPANIES